ÇARESİZ KALINCA
Çaresiz Kalınca 8-11 Yaş..Buzdolabı, musluk, ampul, fırın, bulaşık makinesi… Ya kendi aralarında konuşuyorlarsa bizim bu savurganlığımızı? Ya bir gün bir oyun oynarlarsa bize? Belki de geç kaldık?
ÜRÜN DETAYLI AÇIKLAMASI
ÇARESİZ KALINCA
Ne çok değeri israf ediyoruz? Üstelik çoğu zaman, ne yaptığımızın farkında bile olmadan…
Musluklar açık kalıyor. Lambalar, ocaklar, bilgisayarlar da öyle… Paramızı da boşa harcıyoruz, zamanımızı da.
Belki de en çok zamanımızı israf ediyoruz.
Bütçemiz daralınca mı düşüyor aklımıza tasarruflu davranmak? Elimiz bollaşmışsa har vurup harman mı savuruyoruz?
Buzdolabı, musluk, ampul, fırın, bulaşık makinesi… Ya kendi aralarında konuşuyorlarsa bizim bu savurganlığımızı?
Ya bir gün bir oyun oynarlarsa bize? Belki de geç kaldık?
Kurucumuz Sadık Uygun’un “Başka türlü bir eğitim ve başka türlü bir dünya mümkün!” ana ilkesi doğrultusunda hazırladığımız Tematik Öykü Serisi ile bilimsel bilginin yaşam becerilerine dönüşmesini amaçladık. Her biri MEB kazanımlarına uygun hazırladığımız Tematik Öykü Serisi ile çocuğun; okulda, evde, oyunda, bahçede, trafikte, toplum içinde, doğada göstermesi gereken davranışları öykünün içinde işledik. Ötekileştirmeyen, çocuğa saygı duyan, toplumsal cinsiyete duyarlı, farklı düşünmeye yönlendiren, bir bütün olarak yaşam boyu edebiyata çağıran ve edebiyat tutkusu oluşturmaya yönlendiren Tematik Öykü Serimiz sizlerle.
Kitap Bilgisi
Seviye: 8-11 Yaş
Ders: Hayat Bilgisi
Tema: Sağlıklı Hayat
Anahtar kelimeler: Kişisel Bakım, Bilinçli Tüketici Olma, Dengeli Beslenme, Hijyen
PYP BAĞLANTILARI
Tema Bağlantısı: Dünyanın İşleyişi
Öğrenen profili: Dengeli
Anahtar Kavramlar: İşlev, Sebep-Sonuç
MEB KAZANIMLARI:
• Kişisel bakımını yaparken kaynakları verimli kullanır.
• Yiyecek ve içecekler satın alırken bilinçli tüketici davranışları gösterir.
• Sağlığını korumak için mevsimlere özgü yiyeceklerle beslenir.
• Sağlığını korumak için yeterli ve dengeli beslenir.
• Kendisinin ve toplumun sağlığını korumak için ortak kullanım alanlarında temizlik ve hijyen kurallarına uyar.
YENİ BİR HAYAT
113.00 TL Bu ürünü alanlar çok mutlular
Stok Kodu : 03HH06 Stokta Var
YAŞAM BECERİLERİ İÇİN ÖYKÜLER YENİ BİR HAYAT Yazar: Gürkan Akbayır Resimleyen: Sıla Heper Yaş Grubu: 8+ Anahtar Kelimeler: Yaşam Alanı, Gezegen, Yön Tema: Doğada Hayat MEB KAZANIMLARI • İnsan yaşamı açısından bitki ve hayvanların önemini kavrar. • Meyve ve sebzelerin yetişme koşullarını araştırır. • Doğadan yararlanarak yönleri bulur. TANITIM METNİ Yeni bir gezegen, Dünya’dan biraz küçük; havası ve suyu Dünya’dakiyle aynı düzeyde. ...
ROBOT SERGİSİ
113.00 TL Bu ürünü alanlar çok mutlular
Stok Kodu : 03HF03 Stokta Var
BİLİMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ İÇİN ÖYKÜLER ROBOT SERGİSİ Yazar: Serpil Türker Resimleyen: Ecem Eker Yaş Grubu: 8+ Anahtar Kelimeler: İcat, İhtiyaç, Tehlike, Üretim Biçimimiz Tema: Kuvveti Tanıyalım MEB KAZANIMLARI • Hareket eden varlıkları gözlemler ve hareket özelliklerini ifade eder. • İtme ve çekmenin birer kuvvet olduğunu deneyerek keşfeder. • İtme ve çekme kuvvetlerinin hareket eden ve duran cisimler üzerindeki etkilerini gözlemleyerek kuvveti ...
KİM DEMİŞ OLMAZ DİYE
113.00 TL Bu ürünü alanlar çok mutlular
Stok Kodu : 02HH04 Stokta Var
YAŞAM BECERİLERİ İÇİN ÖYKÜLER Yazar: İsmihan Arslan Resimleyen: Seda Denizer Yaş Grubu: 7+ Anahtar Kelimeler: Bütçe, Sorumluluk, Karar, İstek, İhtiyaç Tema: Evimizde Hayat MEB KAZANIMLARI Evde, üzerine düşen görev ve sorumluluklarını fark eder. Yakın çevresindeki yardıma ihtiyaç duyan insanlara karşı duyarlı olur. Gün içerisinde planladığı işleri uygular. İstek ve ihtiyaçlarını öncelik sırasına göre listeler. Her şeyin düzenli, yerli yerinde ...
BULUTLAR PAMUK TARLASINDAN YAĞMUR KUŞLARDAN
113.00 TL Bu ürünü alanlar çok mutlular
Stok Kodu : 03HF04 Stokta Var
BİLİMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ İÇİN ÖYKÜLER BULUTLAR PAMUK TARLASINDAN YAĞMUR KUŞLARDAN Yazar: Serpil Türker Resimleyen: Ecem Eker Yaş Grubu: 8+ Anahtar Kelimeler: Benzerlik, Buharlaşma, Sıcaklık Tema: Maddeyi Tanıyalım MEB KAZANIMLARI • Beş duyu organını kullanarak maddeyi niteleyen temel özellikleri açıklar. • Bazı maddelere dokunma, bakma, onları tatma vekoklamanın canlı vücuduna zarar verebileceğini tartışır. • Bireysel olarak veya gruplar hâlinde ...