UYGUN - KAZANIM TARAMA TESTİ (KTT) - MATEMATİK 5. SINIF
Adı : ................................................... Soyadı : ................................................... Sınıfı : ................... No.: ........................ 5. Sınıf MATEMATİK 5. ÜNİTE: VERİ TOPLAMA VE DEĞERLENDİRME UZUNLUK VE ZAMAN ÖLÇME SADIK UYGUN YAYINLARI - 5. SINIF - MATEMATİK - KAZANIM TARAMA TESTİ www.sadikuygun.com.tr www.sadikuygun.com.tr K A Z A N I M T A R A M A T E S T İ 3367 1. 250 300 200 170 Yukarıda öğrencilerin bir günde çözdükleri soru sayıları verilmiştir. Bu dört kişiden en çok soru çözenin Ömer, en az soru çözenin Özge olduğu ve Elif’in Mert’ten daha çok soru çözdüğü bilinmek- tedir. Buna göre bu 4 kişinin çözdükleri soru sayılarının sıklık tablosunda gösterimi aşağıdakilerden hangisidir? K. 5.3.1.2 A) Kişiler Soru Sayısı Ömer 300 Mert 200 Elif 250 Özge 170 B) Kişiler Soru Sayısı Ömer 300 Mert 170 Elif 250 Özge 200 C) Kişiler Soru Sayısı Ömer 170 Mert 200 Elif 250 Özge 300 D) Kişiler Soru Sayısı Ömer 300 Mert 250 Elif 200 Özge 170 2. Aşağıdaki tablo 5 kişilik bir grubun ağırlık- larını göstermektedir. Kişiler Öykü Melek Gözde Gamze Mine Ağırlık (kg) 53 63 71 73 58 Tabloya göre aşağıdakilerden hangisi yanlıştır? K. 5.3.1.3 A) Ağırlığı en fazla olan kişi Gamze’dir. B) Öykü, Mine’den daha hafiftir. C) Ağırlığı en az olan Melek’tir. D) Gözde, Mine’den daha ağırdır. 25 20 15 10 5 Pzt. Çarş. Salı Cuma Perş. Gün Kişi Sayısı (x10) Bir spor salonuna hafta içi giden kişi sayısı yukarıdaki sütun grağinde gösterilmiştir. 3 ve 4. soruları yukarıdaki sütun grafiğine göre yanıtlayın. 3. Yukarıdaki veriler kaç gruba ayrılmış- tır? K. 5.3.1.3 A) 4 B) 5 C) 6 D) 7 4. Bu hafta içi boyunca toplam kaç kişi spor salonuna gitmiştir? K. 5.3.1.3 A) 700 B) 680 C) 650 D) 630 5. 20 18 14 1. deneme 3. deneme 2. deneme Denemeler Doğru Sayısı Yukarıda Özen’in deneme sınavlarında yapmış olduğu matematik doğru sayıları verilmiştir. Grafiğe göre Özen’in 3 deneme sonu- cu yapmış olduğu toplam doğru sayısı kaçtır? K. 5.3.1.3 A) 52 B) 48 C) 42 D) 34 Sıklık Tablosu ve Sütun Grafiğini Yorumlama
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxMzU=